söndag 30 november 2008

Svag dagsform

Idag känner jag mig svag.

Det började med en hård natt. Många jobbiga drömmar.

Hela dagen har jag känt mig svag, vek. En knasig huvudvärk, trötthet och de senaste dagarna har jag känt att mina olika kroppsdelar lätt somnar/domnar. Jag har även haft näsblod två gånger under dagen. Vet inte om vek, svag eller bara risig är den beskrivning som stämmer bäst...

Min lilla cykeltur jag hade planerat idag får jag skjuta på framtiden, känns som detta har varit Leukemins dag, men även en idiot kan väl lyckas då och då...

Vi får se vad proverna säger imorgon. Om jag skulle gissa så skulle jag tro att mitt HB och mina Trombocyter ligger kvar på en bra nivå. Men en känsla i kroppen säger att eventuellt ligger de Vita och Neutrofila lite högt, men som sagt det är bara en känsla. Imorgon avgörs med andra ord nästa rond.

Hoppas det blir en bättre dag imorgon...

Inga kommentarer: