onsdag 5 november 2008

Förbannad

Idag är jag förbannad, jävligt förbannad. Man kan säga att det brunnit för mig.

Fy fan va jag är less på all jävla skit.
Allt verkar ju gå så bra nu sägs det. Men jämfört med vadå?

Jo, hur jag var för några dagar/veckor sedan. Det är just det som gör mig så jävla
förbannad! Varför kan inte jag få jämföra med hur det ska vara, inte hur det var när mina blodvärden var kass eller min matstrupe vägra vara med.

Jag har inte lyckats acceptera fullt ut att jag fått leukemi, fy fan i helvete vad jag hatar leukemi. Vem i helvete kom på leukemi? Det sägs att allt har en mening, vad fan är meningen med leukemi?

Idag är jag på så dåligt humör att jag inte ens har lust att försöka vara glad.

Till Leukemin vill jag säga: FUCK OFF, DRA ÅT HELVETE DIN JÄVLA IDIOT!!!

Inga kommentarer: