söndag 9 november 2008

Farsdag

Jaha, idag har det varit farsdag.

Perfekt att få mysa på morgonen med tjejerna i sängen. Tänk om varje morgon kunde vara som i morse...

Men i morgon är en ny morgon och då är det måndag...

Måndag innebär nya prover. Hoppas den goda trenden håller i sig. Framför allt eftersom jag vill komma igång med medicinen mot skiten igen.

Min matstrupe börjar bli härlig igen. Nu känns den bara öm men det hindrar mig inte från att äta vanlig mat. Jag blir illamående efter en stund, men eftersom min mage borde ha storleken av ett ekollon så är väll det inte så konstigt...

Nåt annat som är härligt, och häftigt, är att nu har bloggen haft över 3000 besök. Det är riktigt riktigt mycket. Det är bara ett sätt som jag känner ert stora stöd på. TUSEN TACK!!!

1 kommentar:

Irene sa...

Jens
Roligt att höra att Du hade en fin farsdag.
Om det är någon som är värd att uppvaktas på Farsdag, så är det Du!!!
Lycka till inför morgondagen.
många kramar
Irene