måndag 24 november 2008

En bra dag

Idag är det en bra dag. Idag har jag en skön känsla i kroppen.

Idag ska jag ut på en runda i skogen och plåga Leukemin. Jag tror inte riktigt han tänkte sig för när han bestämde sig för att attackera mig. Det är ju inte direkt på det viset att jag kan lämna honom hemma (eller än hellre någon annanstans) han är ALLTID med mig. Och det ska han få komma att ångra nu när jag börja komma "tillbaka".

Ta kvällen som ett exempel. Ikväll är det jag (och min pannlampa) mot skogen, snön och mörkret. Och Leukemin måste hänga med, han har inget val. Känns så jävla skönt. Det är ju bekräftat att Leukemin är en feg jävel, och fega jävlar är INTE ute och springer i skogen ikväll på frivillig basis.

Så suck it up, ikväll ska han få tugga fragga. Ikväll kommer min susp som jag kört ner i hans hals att sitta jävligt obekvämt. Ikväll kommer han ångra sig big time...

Inga kommentarer: