måndag 3 november 2008

Hemma, för gott?

Så jävla skönt att va hemma. Det är en svår beskriven känsla att skrivas ut och få komma hem. Det är som livet börjar leva igen...

Nu har jag "kravet" på mig att jag måste få i mig minst 1 liter, men helst 1,5 liter, vätska per dag. Om inte så måste jag ringa till avdelningen så kommer väl allt börja om igen med dropp och skit.

Och gissa om jag är motiverad att få i mig mat?! Jag tvångs åt min frukost på KS idag trots att jag mådde illa bara för att visa att jag visst kunde bli utskriven.

Imorgon ska jag till Söderort och "kliva ut" ur garderoben. Jag har pratat med min kontakt där idag och det kändes som han tog det bra men vi ska ändå träffas och diskutera det hela lite närmre imorgon. Hoppas han tar det hela bra...

Idag kommer nya provsvar och i och med det avgörs nästa rond. Hoppas inte Neutrofila (immunförsvaret) har fortsatt att dala...

Inga kommentarer: