måndag 10 november 2008

Vilken dag...

Börjar med att i vanlig ordning hälsa veckan välkommen med lite stick i armvecket. Härliga underbara hatade föraktade förjävliga nålar...

Provsvaren kommer under morgon dagen.

Plugga sedan stenhårt för att kunna hänga med Olivia på utflykt med dagis imorgon. Jag hann precis klart innan det var dax att rusa till en examination i radio. Vilka jävla frågor de hitta. De flesta var enkla men några fick mig att vilja slänga radion i skallen på nån. Är det polis eller radiooperatör jag ska bli?

Därifrån direkt till skyttet. Prova att skjuta med mina glasögon idag. Och vet ni vad? Det gick mycket bättre! Självklart tycker ni, men kom ihåg att det är polis jag ska bli och inte raketforskare...

Därifrån till att träffa studieledningen. Vi diskutera hur det går för mig på skolan och min lite höga frånvaro. Nu ska de fundera på om de kan släppa vidare mig i denna delkurs eller om jag måste gå om den nästa termin. Det skulle innebära att jag inte kan börja jobba innan sommaren. Vi får se, jag tycker självklart att jag hänger med tillräckligt för att kunna tillgodose mig delkursen...

Efter det smet jag in på gymet och boxades med en docka. Känns bra...

Nu undrar säkert ni bara hur jag mår idag. Jag vet inte riktigt, det vart rörigt på slutet. Vi får se senare ikväll...

4 kommentarer:

Anonym sa...

"Självklart tycker ni, men kom ihåg att det är polis jag ska bli och inte raketforskare..."

Haha bra där brorsan!

Anonym sa...

Du var mycket stilig i dina glasögon Jens ! =)

Du ser vad lite syn kan göra *s*

Anonym sa...

Tanken på att du ska bli polis gör att jag är osäker på om jag i framtiden vågar gå på fotbollsderbyn då jag är helt säker på att du skulle ta varje chans du får att slå mig med batongen. Åt andra sidan om du varit raketforskare så hade jag varit rädd för att gå ut från det skyddsrum som jag hade gömt mig i så det kanske är bättre att få stryk då och då.

/ Jimmy

Anonym sa...

Skönt att få slå skiten ur en docka och bra att skyttet går bättre! Hoppas verkligen att du får fortsätta nästa delkurs med oss!!!!!Håller tummarna, vi ses på skolan!!Kram