fredag 14 november 2008

Skola & kinamat

Vet inte vart jag ska börja, hade en kanon dag i plugget idag och åt as god kinamat.

Vi hade en heldags övning idag, en kravall övning. Från start och fram till vi skulle sättas oss ner för reflektion och feedback tänkte jag inte på Leukemin en ändå gång . Det var riktigt skönt. Och det känns också som övningen gick riktigt bra.

Så jävla skönt att slippa tänka på all skit och faktiskt kunna koncentrera sig på något helt annat en heldag.

Och nu på kvällen har jag äntligen fått i mig ett mål kinamat. Riktigt riktigt gott. Jag har väntat i drygt 3 veckors tid på denna måltid.

Sammantaget har denna dag varit en riktigt bra dag, synd att den snart är slut...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat idag! såg du att du var med i inslaget på nyheterna??;) Ser framemot att se bilderna som du tog idag oxå!!
Gött att du äntligen fick kinamat!
Trevlig helg!
Kramkram Anette

Anonym sa...

Gott att få lite köpemat i bland ! Själv slängde jag i mig thaikrubb efter att ha tina upp mig i duschen =)

Anonym sa...

Den som käka thaikrubb var jag =)
Var lite för snabb i mitt datafinger Jensa