söndag 23 november 2008

Drömmar

Jag är 30 år, förhoppningsvis anses jag som mogen(med tanke på att jag har barn och mitt yrkesval). Men när det kommer till drömmar känner jag mig inte större än 4 år.

Jag vaknar ur drömmarna med ett ryck, oftast med en obehagskänsla eller rädsla i hela kroppen. Jag kan inte hantera att det bara är en dröm, hela min kropp verkar tro att det är verklighet. Det kan ta långtid innan känslan runnit ur kroppen.

Min skalle verkar inte förstå att det bara är en dröm och inte har nåt med verkligheten att göra. Och den verkar vägra att glömma de minnesbilder som jag fått undernatten, oftast kan jag se dem klart och tydligt under en långtid.

Fy fan för att nåt som ska vara så skönt som att sova kan ge sån enorm bitter och äcklig eftersmak.

Tänk om man slapp sova...

1 kommentar:

Anonym sa...

Kör på mitt stuk, drick Redbull innan du ska sova så är den natten förstörd =)...ja så man lyckas i bland