tisdag 4 november 2008

Spricker

Det känns som jag ska spricka när som helst.

Först händer nåt som är underbart, sen nåt som är katastrof. Det verkar gälla allt. Det började för 5 år sen. Först föds min första dotter. Livet är fantastiskt. Sen blir jag tok sjuk. Livet är mörkt.

Och så har det fortsatt, fast inte alltid så stora variationer. Hur mycket klarar man innan man spricker?

Spricker som en sten som man först varmt upp och sedan slänger kallvatten på. En sten som spruckit blir aldrig hel igen. Hoppas jag blir det om jag spricker...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spricker något Jensa så beror det troligen på att du fått för stora muskler och då har du inget att skämmas för =) !

Irene sa...

Jens
Man klarar väldigt mycket innan man sprioker.
Du är väldigt stark och även om du har fått väldigt många och väldigt hårda smällar, så tror jag inte att du sprioker!
Ta en dag i taget. Gläds åt att dina blodvärden är normala i nuläget och att du inte behöver komma tillbka till KS på en vecka. Det är oerhört roligt och kanske hjälper det till att påskynda läkningen av såren i matstrupen. Hoppas att Du undan för undan kan äta lite lättare och mera.
Många kramar
Irene