lördag 8 november 2008

Jävla nätter och Kinamat

Dessa nätter.

De är full fart hela natten lång. Är det inte den minsta som håller låda så är det mina drömmar.

Det som är ganska så fint i alla fall med mina drömmar är att de börjar bli lite "verkliga" nu. Det jag drömmer mycket om just nu är saker som kommer hända, tex kommande provtagningar och vad som kommer hända efter min utbildning är slut till årsskiftet. Otäcka spekulationer är det lite av för stunden...

Men de håller igång. Jag får ingen ro. Och de är för det mesta ganska tunga drömmar.
Det har satt fart nu efter sjukhusvistelsen. Hoppas det är över snart.

Det suger att inte sova ordentligt.

Men nåt som är jävligt bra är att jag har börjat äta riktig mat igen. Det är fantastiskt gott. Som jag har längtat, det är inte aptiten som krånglat det är ju den där jävla matstrupen.

Snart blir det kinamat, massor av kinamat, jag älskar kinamat, jag ska tok svulla kinamat!!!

1 kommentar:

Irene sa...

Hej Jens
Så skönt att höra att det börjat ordna sig med maten. Hoppas du snart kan njuta av kinamaten!!
Hoppas också att det ordnar sig med drömmarna på nätterna, så du kan sova ordentligt.
många kramar
Irene