torsdag 27 november 2008

Vilken dag

Idag har varit en dag utan några pauser. Först plugg med en tuff, men jävligt rolig, övning. Sen familj med vattenkoppor, sen plugg fram tills nu. Har tenta på lördag...

Nu hoppas jag att min kropp, och mina tomtar, tar en lugn natt så jag är stark i morgon igen.

Jag kan bli så fruktansvärt arg när jag tänker på Leukemi. Jag känner bara ett så stort hat. Jag hatar verkligen Leukemi, jag hatar verkligen hans familj Cancer. Det finns inget gott med något av dem, de är bara skit.

De som påstår att allt har en mening skulle gärna få svara på följande:
Vad i helvete är meningen med att det finns nåt jävla sjukt skit i min kropp som släcker den på ca 7 år (obehandlad)?

Jag kan verkligen inte förstå meningen med det!!! Jag kan förstå meningen med mycket, kretslopp, fotosyntes, att vår bil håller på att rasa ihop (vi behöver med andra ord fundera på att köpa en ny), kärlek, glädje, omtanke med mer. Men med Leukemi helvetet förstår jag ingenting, det kan ju omöjligen ha en mening!?

Nä, jag blir så jävla sne bara jag tänker på skiten.

Undra om jag ska och cykla en halvmara i helgen och på så sätt ge han ny anledning att ångra sig...

God natt

Inga kommentarer: