måndag 3 november 2008

Rond 11

"Vinnare i rond 11 är..... på knock out...... JENS!!!!!!!!"

Inför denna rond skaffade sig Leukemin ett försprång genom att på ett fult och oschysst sätt sätta mig ur balans, genom såren i min matstrupe.

Men dagens provsvar talar sitt tydliga språk:

Mitt HB är 139. Normalt.
1-0

Mina Trombosyter är 167. Normalt.
2-0

Mina Vita är 3,9. Normalt.
3-0

Mina Neutrofila är 1,8. Normalt
4-0

För första gången har jag en helt normal blodbild. Och jag behöver inte åka till KS något mer denna vecka för nya prover.

Gå det att summera på något annat sätt än att jag slaska till Leukemin så ordentligt att inte ens hans egen mamma skulle känna igen honom.

Helt enkelt: KNOCK OUT!!!

Jens vs Leukemin: 8-3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Go Brorsan!

Irene sa...

Underbart!!!Tusen gratulationer.
kramar
Irene och Göran

Anonym sa...

Sååååååå härligt att höra!
Hoppas att ditt samtal idag går bra och att de är flexibla så att det funkar till det bästa för dig.

Håller tummarna.

Carola, Janne och Smilla