tisdag 11 november 2008

Rond 12

"Vinnare av rond 12 är... JENS!!!"

Det var jämnt, jävligt jämnt.

Mitt HB är 141, +2. Fortfarande normalt men knappt nån skildnad.
1-1

Mina Trombosyter är 161, -7. Även det fortfarande normalt.
2-2

Mina Vita är 4,9, +1. Normalt, och inte ett täcken på att det håller på att stiga lavinartat.
3-2

Mina Neutrofila är 2,8, +1. Normalt och bra.
4-2

Ingen knock out men inte heller någon tveksam seger, fast knockar känns alltid roligare men inte bättre.

Det som är positivt och man absolut inte ska glömma är att jag har varit utan leukemi medicinen i 3 veckor nu och ändå så förblir mina värden bra. Ska passa på att smyga igång med träningen nu.

Undra om man kan svettas ut leukemin, eller om den kan förgöras av smärtan man kan uppnå efter ett hårt pass på gymmet eller i skogen...

Doktorn hälsa att de inte vill att jag börjar med leukemi medicinen innan min strupe är helt ok. Och den blir bättre och bättre för varje dag som går. Man grundar det beslutet på att jag fortfarande har så fina värden trots att jag inte medicinerar och då ställer man det mot att låta mina sår i matstrupen läka ut helt och hållet. Matstrupen har högsta prioritet för stunden, undra om inte jag ska käka kinamat snart? Kanske på fredag...

Jens vs Leukemin: 9-3

PS. nu är du i partärläge din lilla patetiska jävla skit. Vänta bara så ska jag köra skiten ur dig. Jag ska precis börja så håll i dig. Jag räknar till 1000 sen kommer jag och slukar dig, mosar dig.

Du vet väl att INGEN hinner ifrån mig!? Du vet väl att INGEN vinner över mig!? ALDRIG!!! NÅGONSIN!!!

Tänkte ta med mig backup men detta ska bli ett nöja att få köra slut på dig och dina grabbar helt ensam. Jag mot rubbet, kom an bara. Jag står och väntar...

Och by the way, hur smakar suspen?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Way to go bro!

På fredag äter vi kinamat!

Irene sa...

Jens
Man får väl anse att Du vann klart med tanke på att alla dina värden var oförändrade och till och med bättre, trots att Du inte medicinerat på tre veckor.
Ett stort GRATTIS till Dig.
Irene

Jeanette sa...

Hej Jens, Grattis till din vinst rond12! Följer din match varje dag på bloggen, du är klart bäst och kommer bli den stora segraren, även om jag förstår att det inte alltid känns så. Vi har gått igenom någon liknande match. Hoppas nu bara skolan tar ett bra beslut,vi håller tummarna. Ha nu en trevlig helg med mycke kina mat,
krama lite x-tra på Jenny hon är också en riktig kämpe, gör ett kanon jobb i skolan varje dag! kramar till er båda från Jeanette ( Jennys arbetskamrat)