torsdag 13 november 2008

Don´t EVER give up!

Idag när jag kom hem låg det ett paket i vår brevlåda, när jag kom in såg jag att det var till mig. Självklart sliter jag upp paketet och denna tavla och ett kort låg där i, man menar att jag är grodan.

Jag har länge sökt en bild som illustrerar min kamp, jag kunde inte hittat en bättre. Den här är klockren. Jag känner mig verkligen som grodan, är en hårsmån från att sväljas men lyckas kämpa från att slukas.

Tusen tusen tack för presenten. Den träffa klockrent och betyder väldigt mycket för mig.

Det är alltid skönt att antingen kunna sätta ord på eller illustrera hur man känner. Jag är trött på att vara grodan och längtar till den dagen då det blir ombytta roller...

1 kommentar:

Anonym sa...

Finns även en bra låt på det temat också med Peter Gabrielle och Kate Bush - Don't give up, texten är tänkvärd också !

Kul med övningen i dag och det såg ut som om du trivdes i dag Jensa =)
Tv kändis blev du också på svt abc hemsida och den snutt de filmade från övningen och demostrationen !

Ha en bra helg !