tisdag 11 november 2008

Vakuum

Idag känns det som ett vakuum efter gårdagens möte med skolledningen.

Är ledig idag och har pluggat lite grann men måste erkänna att det känns inte så kul att göra det idag. Varför ska jag svettas över det här om jag ändå måste göra om det i vår?

Hela dagen har blivit så, känner mig inte alls särskilt väl till mods. Det skulle vara förjävla tråkigt om jag skulle anses inte ha kunnat tillgodogöra mig denna delkurs pga av min frånvaro.

Jag litar helt på min förmåga och är helt övertygad om att jag kan tillgodogöra mig denna delkurs om jag bara ges möjlighet. Ingen nämnd ingen glömd men det känns som det finns individer på skolan som "glider" igenom utan bli ifrågasatt över varken deras närvaro och framför allt deras engagemang.

Det känns då lite extra tråkigt att spela med helt öppna kort och bli uträknad utan få visa att jag visst kan klara detta...

Verkar som jag bara kan vänta och se vad som händer, hoppas skolan nöjer sig med att bara ger mig en varning...

Inga kommentarer: