måndag 1 december 2008

Dagen idag...

Idag har det varit en jobbig dag. Jag mår inte fullt så bra varken fysiskt eller psykiskt...

Nätterna är jobbiga just nu, mycket drömmar.

Meningen var att jag skulle ha tagit nya prover prover idag, men det blev inte så. Jag orkade helt enkelt inte förmå mig. När dagen i skolan var slut så ville jag bara hem, hem till min trygghet. Verkligen inte till Sveriges största skithus (KS) i alla fall.

Ska förbi imorgon, jag måste ju ta dessa jävla prover. Talade med min sjuksyster idag och hon skulle konsultera doktorn om en eventuell utvidgad provtagning. Innebär väl inte så mycket för mig, det blir kanske några rör extra bara. Anledningen till dessa extra rör är att se om man kan hitta en anledning till hur jag mår.

Idag inledde vi delkursen "psykisk ohälsa". Den kommer handla en del om självmord och hur man lämnar dödsbud. Vi startade med en föreläsning idag, man kan väll sammanfatta den med att den i vilket fall inte stärkte mig...

Ska hitta ut ur denna lilla dipp och ta nya tag så ska det inte vara några problem.

Men det ligger inte långt bort att gissa vad jag kommer drömma om idag, förmodligen något av det vi fått se idag...

Förbereder mig redan nu så borde det kännas lite lättare, ska försöka plocka några jävla tomtar inatt...

Inga kommentarer: