onsdag 31 december 2008

Gott nytt år?!

Ja då var det snart dax för ett nytt år.

Ett år som jag har ganska stora förhoppningar på.

Jag hoppas på att det är sista året som jag behöver oroa mig för Leukemin. Under nästa år (helst redan under våren) måste jag få bukt på eländet.

Jag vill börja jobba som tänkt till sommaren.

Jag hoppas orka börja träna under våren och vara i god form när jag börjar jobba.

När jag ser tillbaka på året som gått så är det mest mörkt, klart att finns massa goda saker som hänt med de överskuggas av höstens elände.

Nu hoppas jag på ett bättre år för mig och min familj.

Gott nytt år på er och god fortsättning!

4 kommentarer:

Madelen sa...

Gott nytt år Jens!

Det kommer säkert att bli ett bra år för dig, vi håller alla tummar vi har. Hälsa familjen och hoppas att ni får en underbart bra kväll.

Vill säga att jag är helt imponerad över hur du tacklar alla situationer, du är helt grym!!!

Många kramar från Madelen Roos

Jeanette sa...

Hej Jens och Jenny, ja hoppas verkligen nästa år blir bättre för er! Och hoppas ni får ett jätte trevligt nyårsfirande! Ni har varit helt otroligt starka,och med din kämpar glöd kommer det att gå bra. Kul att läsa att proverna var bra. hälsa Jenny och ha det riktigt bra hälsningar Jeanette

Anonym sa...

Gott Nytt År själv Jens! Hälsa tjejerna o ha det så mysigt i fjällen(Med snö..)! Vi är alltid med dig! Pussar o kramar Faster Maggan med familj

Anonym sa...

Gott Nytt År önskar vi er oxå! Kramar familjen Thor