tisdag 9 december 2008

Efteråt...

Ja ha, då har jag varit på Rättsmedicin.

Det gick till en början bra. Vi fick se tre olika personer som var där av tre olika anledningar. Eller ja, de var där av samma anledning, de var döda, men det gick till på olika sätt.

Det gick bra till en början, det var först när vi nästan var färdiga som jag tyckte det blev lite jobbigt. Vi fick se en kille som bara var 32 år, då kom det för nära. Efter det gick vi in i ett "visningsrum", det väckte minnen till liv.

När vi träffades efteråt för att summera våra känslor orkade jag inte mer. Då brast det för mig. Det har varit jävligt tungt den sista tiden och där och då blev det för mycket.
Men jag fick bra hjälp och nu känns det bättre igen, känns som jag ständigt går balansgång på en riktigt tunn lina.

Efter har jag varit och julshopat, känns bra att få tankarna på nåt annat. Även om jag tycker doften har kommit och gått av de döda.

Nu får vi se hur tomtarna tänker spela på dagens upplevelser och sammanbrott.

Imorgon bitti vet jag, förmodligen ännu tidigare. Brukar hinna ha min första sjuka dröm redan inom nån timme efter jag somnat.

God natt, fortsätt striden mot Tomtarna. Den är stenhård!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Jag beundrar ditt mod och din styrka Jens. Förstår att det va en tung dag för dig, kan inte ens föreställa mig. Tur att du verkar ha bra stöd från dina klasskamrater. Hälsa Jenny och tjejerna så mycket.

Stor kram från Hanna A