måndag 29 december 2008

Biverkningar?

Ja ha, då var det kanske dax för lite biverkningar igen.

Och denna gång är det den gamla godingen matstrupen som eventuellt spökar igen. Efter kontakt med KS idag kunde vi konstatera att förmodligen/eventuellt är slemhinnorna i min matstrupe irriterade och då troligen pga min medicin.

Så nu för att inte hamna där vi var förra gången med drop och inläggning och all den skiten så har jag satts på min gamla "halsmedicin" igen. Vi ska pröva i två veckor och se hur det går.

Jag hoppas verkligen att detta reder ut sig efter som jag är jätte rädd för att förlora min medicin pga av biverkningar.

Som jag säkert nämnt förut så är min medicin en av fem sätt att få mig att överleva. Det känns inte bra att minska mina möjligheter med 20%.

Det skulle faktiskt vara förjävligt!!!

Annars har dagen varit bra. Hoppas dagen imorgon, med provsvaren från dagens provtagning, är minst lika bra...

2 kommentarer:

Anonym sa...

=( inte bra med halsen Jens, men det reder sej nog!! Önskar gott nytt år till dej och familjen!Kram Anette

Anonym sa...

Vi håller tummarna att det är positiva besked på provsvaren inför det nya året !

Gott Nytt 2009 till dig och din familj och fortsätt kämpa Jens !

Men framför allt med ett nytt år så kommer nya möjligheter =)