tisdag 23 december 2008

Allvaret

Mitt på Öland finns en nationalpark som heter Allvaret.

Allvaret består av små snåriga buskar och en massa torrt gräs. Vad som är så jävla allvarligt med det är svårt att säga.

Nåt som är allvarligt är Leukemi, även fast det i mina ögon enbart är skit.

Skulle man inte kunna spränga båda två i luften och använda det till nåt mer allmännyttigt.

Allvaret till exempel skulle man kunna asfaltera och bygga fina vägar på, så slipper hela ölands vägnät vara så grymt överbelastat sommartid.

Vad man skulle göra med Leukemin vet jag inte, men det är min fulla övertygelse att det skulle bli en bättre/lyckligare värld utan Leukemin.

Jag röstar för att vi börjar med att utrota Leukemin!!!

För med den i kroppen är det omöjligt att vara helt lycklig, det här blir min första jul som jag ska fira tillsammans med min värsta fiende.

Det suger...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskade barn
Vi sänder dig all vår kärlek och saknar er alla.
Trots allt som skymmer sikten, hoppas vi att du får en god jul tillsammans med din familj.
Hälsa alla
Mamma o pappa

Irene sa...

Hoppas du och Jenny och barnen får en bra helg, trots sjukdom.
Det är inte helt lätt att koppla av allt det förstår jag, men jag hoppas ni ändå kan njuta av lite ledighet,god mat och trevlig samvaro.
God Jul
Många kramar till Er alla
ifrån
Irene, Göran, Rebecca, Joakim