onsdag 17 december 2008

Ser framåt...

Nu ser jag framåt, fram emot resa bort i jul och emot en spännande och skön vår.

Det ska bli så skönt med jullov, ett jullov som innehåller Öland, landet och fjällen. Det som ska bli så jävla skönt är att åka bort från allt här hemma. Inbillar mig att jag kanske kommer kunna tänka mindre på all skit som hänt de senaste månaderna.

Och i vår verkar det som jag kommer plugga vidare. Ska försöka läsa en del psykologi med inriktning på ledarutveckling och coachning, men vi får se var man hittar plats när man är ute i sista stunden. Jag tror i alla fall, och även de poliser jag talat med, att det är kurser man kan ha stor nytta av i framtiden.

Om det blir plugg kommer jag ha en heldel tid för mig själv och för att börja må riktigt bra igen. Planen är nån/några timmars fysisk aktivitet och lite studier varje dag.

Hoppas nu bara att det blir så bra som jag hoppas så jag slipper andra stora bakslag som inte är knutet till Leukemi helvetet.

Bara 2 dagar kvar till jullovet...

1 kommentar:

Irene sa...

Många grattis till de fina värdena på KS igår.
Hoppas du får ett fint och välförtjänt jullov.
många kramar
Irene