tisdag 16 december 2008

Rond 15

Idag har jag varit nästan hela dagen på KS.

Genom gick ganska omfattande provtagning. De tog runt 15 provrör, 2 EKG, hjärtultraljud och lite annat smått och gott...

Resultatet var bra, jag hade inga anmärkningar alls på hjärtat (helt väntat). De biverkningar jag har fått är naturliga och kommer gå över. Min puls var 46 slag/min, låg vilopuls kan jag nog tacka all min träning för.
1-0

Mitt HB var 131, mycket bra! Har sjunkit lite sen sist och ligger på undre gränsen för ett "normalvärde". Men fuck it, det var mycket bättre än vad jag trott.
2-0

Mina Vita var 4,0. Ner sen sist och det var bara bra, då var de lite höga.
3-0

Mina Neutrofila har gått ner till 2,3. Ligger fortfarande bra.
4-0

Mina Trombocyter hade tyvärr sjunkit ganska mycket, från 174 till 94. Stor skillnad, de ska helst ligga över 145. Fick lite förhållningsregler att tänka på av doktorn men hon sa att det inte var någon fara.
4-1

Jag får från och med idag gå upp på fulldos av min medicin. Skönt, nu kan jag på allvar jaga skiten ur Leukemin igen!!!
5-1

Jag behöver inte ta nya prover fören om 2 veckor igen för det såg så stabilt ut.
6-1

Det extra benmärgsprov som var planerat tills i Januari ställs in eftersom allt såg så stabilt ut.
7-1

Snacka om att jag knocka Leukemin duktigt denna rond. Jag har kört över honom big time!
Och nu börjar kriget på allvar igen, nu har vi samma förutsättningar så nu kommer jag krossa honom, väna bara och se. Gissa vad jag ska koncentrera mig på i vår? Jo, att knäcka Leukemin!!!

Undra om det är hans tårar som kommer fram i form av svett när jag tränar?
Hoppas, då ska jag köra hårt!

Jens vs Leukemin: 11-4

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud va kul läsning! Jag gläds verkligen med dig!