tisdag 9 december 2008

Spännd / nervös

Idag ska vi till KS med skolan.

Detta underbara ställe som jag verkligen är så jävla trött på och avskyr. Om jag någon gång blir så rik att jag inte vet vad jag ska göra av stålarna ska jag flytta KS 10 mil ut i skogen så jag slipper se skiten varje gång jag passerar på E4:an.

Följande relation har jag till KS:
* Var med en barndomsväns familj och tog emot honom efter han förolyckats på andra sidan atlanten
* Jag har mitt andra hem på Hematologen, tack för det Leukemi jävel!!!
* Barnakuten nån gång barnen varit sjuka

Det vi ska göra idag kommer knappast skapa mig en positivare bild av stället.

Vi ska till rättsmedicin och se avlidna personer. De kommer ha avlidit av olika anledningar och varit avlidna olika länge.

Som sagt, svårt att tro att KS kommer få en positivare bild i mitt sinne efter idag.

Nu är jag nervös och spänd över att tomtarna på loftet kommer att ställa till en jävla oreda...

Fight the Santas!!!

Inga kommentarer: