fredag 31 oktober 2008

Livet?

Va märkligt livet är.

Livet? Vad fan är det?

Nåt som är så jävla skört, orättvist och helt omöjligt att förutsäga.

Vad händer? Omöjligt att förutsäga.

Det är denna oförmåga att förutsäga nåt som skapar sån ångest, sån rädsla...

Är livet värt att leva? KLART DET ÄR!!!

Det är bara jobbigt just nu!

Jag famlar runt i mörkret och letar efter en lampknapp. Vi ska se att jag snart är framme...

Hoppas inte Leukemin står och lur passar och dänger till mig ordentligt i mörkret först...

1 kommentar:

Irene sa...

Jens
Det är jättetråkigt att Du inte kunnat äta och dricka den senaste veckan och att Du nu är inlagd på KS. Det är iallafall skönt att det finns hjälp att få.
Du är hela tiden i våra tankar och vi följer vad som händer med Dig.
Vi hoppas innerligt att du snart blir bättre och att såren i matstrupen läker snart.
Jag håller verkligen med Dig om att livet inte är rättvist.
Men det mörka kan vända och det kan komma andra perioder, när livet är mera ljust och lyckligt.
Jag talade med Lotta ikväll och fick höra att den nya gastroskopin, såvitt hon förstod inte visat någon försämring utan en liten förbättring, vilket ju isåfall är glädjande.
Många många kramar
Irene