torsdag 30 oktober 2008

Rond 10

"Rond 10 avgörs på poäng... och vinnaren är... Leukemin"

BUUUU!!!! Din jävla sopa, din sjuka lilla kräfta!!!

Han tar hem denna rond, men han kan inte tro att han gör det på ett hedersvärt sätt. Med tanke på hur många slag den lilla råttan har slagit under bältet denna rond borde han diskas...

Vänta, vad händer nu... Domarna sammanträder... Ringdomaren kliver upp i ringen igen, fattar kombatanternas armar:

"Efter extra sammanträda har följande domslut fattas:
Vinnare i den tionde ronden är...... JENS!!!"

Publiken når extas. Leukemin smiter ut för att slippa hånropen från läktarna.

Domarbasen har beslutat att diskvalificera Leukemin på grund av orent spel under rond 10.
Rättvisa har skippats!!!

Mitt HB fortsätter sin resa neråt...
0-1

Mina Trombocyter har slutat vackla och går nu i en neråt gående trend...
0-2

Mina Vita är lite låga...
Oklart vems poäng det blir...

Mitt immunförsvar är fortfarande schyst (oförändrat sedan sist)...
1-3

Domarna beslutatade att han borde vunnit större med all den skit han ställt till med utanför spelets regler... Och jag kan inget annat än att hålla med...

Jens vs Leukemin: 7-3

Inga kommentarer: