torsdag 30 oktober 2008

Dagens sjukhusvistelse

Känns som jag snart har blivit en inventarie här på avdelningen. Så här va det väl inte meningen att det skulle bli?

Faan nu har jag varit här 8 av de senaste 11 dagarna. Så jävla sjukt värdelöst!

Idag har de ökat dosen dropp med 1 liter extra koksaltlösning. Jag hoppas innerligt att jag inte kommer "råka ut" för näringsdroppet. Det tar en heldag att få. Nu verkar det tveksamt om jag kommer slippa detta ställe under helgen. En tröst är i alla fall att personalen inte kunnat vara bättre...

De prover som togs idag är den vanliga blodstatusen, HB, Trombocyter mm, och ett för att mäta något annat i blodet. Vad jag förstått så är det dessa värden som avgör hur mitt dropp ska se ut framåt. Vi får se vad det säger...

Imorgon ska jag först till en ögonläkare för att undersöka om Leukemin har strulat till det med mina ögon. Jag tror inte det men tydligen kan den ge vissa syn störningar. Vi får se imorgon...

Därefter ska jag tillbaka upp hit på KS, såklart...

Inga kommentarer: