tisdag 14 oktober 2008

5-1

Jaha, då gick även denna rond till mig.

Mina trombocyter fortsätter att stiga.
1-0

Ett värde som tagit ett litet skutt i rätt riktning är HB´t.
2-0

De vita och immunförsvaret är oförändrat, så nu fortsätter dom här testerna med kort mellanrum. Tråkigt.
Ingen plockar poäng.

"Vinnare i den femte ronden..., på poäng är........Jens!!!"

Men jag står kvar, blick stilla framför vågen som är på väg.

Det har varit så mycket med en liten tjurig tjej som har tagit hela mig, hela dagen. Därför har jag inte orkat reflektera, inte ens över provresultaten.
Antar att det är bra, men jag "orkar" inte "bry mig" idag.

Allt jag kan göra är att hoppas på en bättre natt med mer sömn och mildare drömmar så tar vi resten sen...

1 kommentar:

Irene sa...

Jens
Det ä ändå positivt att även denna rond gick till Dig!! GRATTS!!!!
Hoppas du får en bra natt med en god sömn.
kramar
Iren