måndag 27 oktober 2008

Hemma igen

Då var man hemma igen, grymt skönt!

Jag fick ingen tid idag för gastroskopin utan ska vara tillbaka 07.30 imorgon för att få en "återbuds tid".

Jag fick dropp idag för att kompensera att jag knappt har ätit eller druckit sedan i torsdags, imorgon blir det mer dropp. Har gått ner ca 2 kilo sedan i fredags...

Hoppas verkligen att de hittar nåt skit imorgon så de kan "åtgärda" problemet relativt enkelt och jag kan börja med min medicin igen.

Idag har jag hållit upp i en vecka. Men blodvärdena är, tycker i alla fall jag, förvårnadsvärt bra. Nu ser man att HB´t faller och Trombocyterna går lite knackit fram och tillbaka. Men det viktigaste av allt är att de Vita inte rusar uppåt. Måste tyda på att jag har proppat till Philadelphiakromosonen (hjärnorna bakom allt skit) ordentligt, så duktigt att han fortfarande försöker ruska av sig smällen.

Nu är jag trött på all skit, nu vill jag börja skolan igen. Hoppas att jag kan komma loss till skyttet imorgon eftermiddag men vi får se vad som händer imorgon på KS. Det viktigaste är att få komma hem varje kväll till min familj och att inte bli kvar där över natten...

Inga kommentarer: