torsdag 9 oktober 2008

Trötthet

Ojojoj, vad jag är trött idag.

Gäspar ständigt. Idag råkade jag "blunda lite hårt" när jag låg på självskyddsmattan undertiden våran lärare hade genomgång.

På bussen hem somna jag stenhårt och hade svårt att vakna när jag var framme.
Ikväll måste jag försöka somna tidigt...

Idag fick jag ett brev från Danderyds sjukhus, det var där jag först sökte vård, om att det var nån jävla dåre som låg på samma avdelning samtidigt som mig och bar på nån jävla MRSA bakteri. Så imorgon måste jag gå och testa mig för att se om jag har blivit smittad av den skiten också.

Men sån jävla otur kan väl ingen ha?
Inte ens jag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Jens.
Om nån kan besegra den här skiten är det du. Du har varit med förr så se för fan till att bita ihop och ge leukemin på käften.
Jag känner mig övertygad om att du kommer att gå segrande ur striden.

"it aint over til the fat lady sings" brukar man säga. Konstigt uttryck egentligen.

Hör av dig om du vill träffas och ta en promenad nån dag

Danne P!