onsdag 29 oktober 2008

Och på KS åter igen...

...eller är jag hemma nu, svårt att dra gränsen mellan KS och hemma. Är här alldeles för ofta just nu...

Ligger på KS igen med nytt dropp. Så här kommer det håla på fram till att jag kan börja äta ordentligt igen. Än så länge har det inte framkommit något nytt om mina besvär men jag hoppas doktorn kommer förbi och berättar nåt intressant och bra för mig...

Något som är bra, väldigt bra, är att jag fixade bägge examinationerna som jag hade under förmiddagen. Jag fick också tillbaka den tentan som jag väntade på och även den med godkänt resultat. Så jävla skönt. Än så länge ligger jag inte efter i skolan och det känns otroligt bra.

Vi får se vad som händer här på KS under eftermiddagen men jag ska upp hit imorgon igen, det är redan bestämt. Jag hoppas innerligt att jag slipper KS i helgen, men blir det inte bra tills dess så kommer jag få vara här då med...

Inga kommentarer: