torsdag 23 oktober 2008

Rond 8

"Vinnare av rond 8... på knock... äääääääär.....JENS!!!"

Det var en kort en, kort och hård rond.

Trombocyter: Stigit till 199. Känn på den du!!!
1-0

HB: Upp till 135. Smaka på den långt ner i din hals!!!
2-0

Vita: Nu 4,6. Där fick du!!!
3-0

Neutrofiler (immunförsvar): 2,4. KNOCK OUT!!!
4-0!!!

En riktig jävla knock!!!

Skönt nu är husarresten upphävt och lika så stressen att åka akut för lite feber (tror jag, måste fråga). Blir hemma imorgon oxå från skolan, tror jag, för att vila min hals.

Skönt att min kropp verkar vara ganska snabb i vändningarna när det gäller mina värden, på gott och ont...

Jens vs Leukemi: 6-2!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbar läsning!! :)

Irene sa...

Jens

Så härligt att höra!! Många grattis!!
Många kramr till Dig och familjen.
Irene och familjen