tisdag 21 oktober 2008

Förhållningsregel 1

Doktorn ringde igår eftermiddag och gav ett förtydligande angående mitt "dåliga" immunförsvar: Om jag får feber, runt 38 grader, måste jag åka akut till KS.

Känns så där...

Nu börjar man noja över den här skiten, har verkligen inte lust att bli inlagd på grund av nån simpel jävla sjukdom.

Ska bli intressant och se vad som händer med mina blodvärden nu när jag kommer hålla upp med min medicin under en period. Kan nog bli så att jag förlorar de närmsta ronderna...

Att detta kunnat hända visste vi från början eftersom som doktorn har pratat med mig om detta tidigare. Men man orkar inte gå och bygga upp en stor mental förberedelser för alla eventualiteter, då blir man knäckt. Man får vara medveten om vad som kan komma men jobba med det som brinner förstunden...

Men det är klart att rädslan tilltar och att man känner skräcken krypa fram igen...

Inga kommentarer: