onsdag 29 oktober 2008

Knas

Idag är det kaos. Försöker fokusera. Har 2 examinationer idag. Först har jag en praktisk som jag inte övat på sedan förra terminen. Den får gå på vilja och vansinighet...

Sen ska jag träffa en lärare och diskutera våld i nära relationer. Ett väldigt "spännande" ämne. Men det är tyvärr inte där jag riktigt håller mitt fokus.

Mitt fokus är som en unge i en leksaksaffär. Så fort man lyfter blicken så ser man nåt nytt att fokusera på. Och det fattas ju inte direkt saker att fokusera på i mitt liv just nu...

Nilotinib, leukemi, sår i matstrupen, KS, familj, rädsla, skola, ny medicin?, panik,provtagning, ilska, familj igen, tillbaks till KS, ledsen, tentor, livet...

Tar en dag i taget men idag är det mycket. Ska bli skönt att beta av lite direkt på morgonen. Få kontroll på dagens kaos för mitt i allt känner jag att det gömmer sig en massa känslor. Idag känns som en dålig dag.

Längtar till imorgon, imorgon är en ny dag...

Inga kommentarer: