fredag 31 oktober 2008

Inlagd!

Doktorn har beslutat att lägga in mig på vårdavdelningen igen, fy faan va trist. Jag blir så ledsen...

Hon grundar sitt beslut på följande:
1. Jag har knappt varken ätit eller druckit på över en vecka
2. Jag mår sämre idag än vad jag gjorde igår, illamående, slöhet odyl.
3. Jag har svårare i dag att svälja ner kost än vad jag hade igår

Jag kommer få göra en ny gastroskopi, förhoppningsvis redan idag. Jävlar vad det är otrevligt, denna gång ska de få droga mig á la plattan style...

Var det verkligen så här det skulle bli? Vad är meningen med detta? Min omgivning är fantastisk, jag har de underbaraste människor vid min sida, livet är underbart i övrigt men ibland är det mörkt. Jävligt mörkt!!! Vart är ljuset just nu???

Jag har varit på KS för det mesta den sista tiden, men tänkt att så länge jag får komma hem till kvällen är det väl ändå ok. Min förhoppning i måndags var att kunna äta mat idag. Snacka om att det vart helt tvärt emot. Jag får inte i mig nåt och jag blir kvar på KS över helgen...

Och tittar jag ut genom mitt fönster så har jag bara regn hos mig. Känns detta igen?
(Läs mitt allra första inlägg på bloggen)


Inga kommentarer: