tisdag 28 oktober 2008

Och på KS igen...

Då ligger jag seden halv åtta i morse med på KS igen. Har nyss kommit upp från gastroskopin. Jävulens påhitt!!! Fy helvete i mina brallor, det sög.

Vad de kunde säga direkt efter undersökningen var att de såg tre större sår och att de hade full förståelse för mina smärtor. Nu väntar vi med spänning/fruktan på vad läkaren ska komma och säga när hon får provsvaren, och hur vi går vidare.

Psyket håller ihop nästan obehagligt bra, jag vill inte stuva undan alla känslor och sen bli utsatt för den där jävla flodvågen igen. Men som tur är bubblar det upp känslor ibland...

Nu längtar jag efter mat, mycket mat!!! Har knappt ätit eller druckit sedan i fredags.
Håll i hatten vad jag ska äta när jag blir kry...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Jens, jag har följt din blogg ett par veckor nu och har inte vetat vad jag ska skriva till dig. Allt jag kan komma på att säga är att jag tror på dig och din fina familj ni kommer att fixa det här det är jag övertygad om. Den Jens som jag känner ger sig inte i första taget.

Har du klarat dig undan alla bajsmolekyler (tandborsthistorien du vet) så här långt så klarar du det här också ska du se :)

Vore kul att se er snart det var allt för länge sedan.
Bamsekram från Hanna. Tino och barnen hälsar.

Hälsa familjen