lördag 11 oktober 2008

Tenta dax

Idag har vi haft terminens första tentor, 3 till antalet. Ser med spänning från emot att få resultatet.

Har lärarna tolkat frågorna på samma sätt som jag gjorde är allt lugnt. Annars kan det ha gått hur som helst...

Upptakten till dessa tentor har varit långt ifrån optimal. Har kanske pluggat 5 timmar totalt inför tentorna. Försökte igår men somna direkt. Har varit hopplöst att plugga.

Det är helt fantastiskt va trött jag är, somnar över allt. På bussen, t-banan, på lektioner till och med i väntrummet på KS.

Detta bland annat ledde till att jag skrev på 2 timmar idag, sen orkade jag inte koncentrera mig längre.

Hoppas HB't ordnar till sig snart så jag blir lite pigg.

På måndag väntar nya prover, får se vem som tar hem rond 5...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det gick nog bra Jens, annars tar du det på andra försöket!Ha en trevlig helg så ses vi på måndag!!Kram Anette