söndag 26 oktober 2008

Normal familj?!


Idag var vi på Aquariet på djurgården.

Barnen tyckte det var jätte kul och spännande med alla fiskar. Speciellt när de matade hajarna. Det är skönt att ta sig samman och komma iväg och låta barnen få det roligt. Man har det tungt som det är och behöver inget dåligt samvete över att barnen blir understimulerade. Man vill att de inte ska behöva märka av vad som pågår...

Imorgon ska jag ha ny kontakt med KS igen, främst angående mina smärtor. De har minskat men är långt ifrån borta. Idag har jag totalt ätit, bort sätt från lite överkokta nudlar, fast föda motsvarande kanske 3 tuggor. Det är svårt att få bort hunger känslan...

Det börjar kännas nu att man knappt ätit på några dygn, man är bland annat trött och seg i kolan. Längtar efter att "kramperna" ska försvinna.

Har inte lust att vara borta från skolan även denna vecka och tillbringa massa tid på KS. Räcker med att jag ska dit på tisdag och torsdag.

Hoppas allt ordnar upp sig snart så jag kan påbörja min medicinering mot Leukemin igen...

1 kommentar:

Irene sa...

Jens
Så kul att Ni verkar ha haft det trevligt på Aquariet.
Det låter som en bra idé att göra något roligt tillsammans.
Hoppas dina kramper släpper snart.
Har du testat att äta hårt bröd, ex.vis Delikatessknäcke i små små tuggor? Det kanske kan fungera bättre än man tror.
Många kramar
Irene