onsdag 15 oktober 2008

Stänk

Jag känner stänk från vågen, det har börjat "bubbla" inom mig.

Skönt, även om vågen kör över mig så ska det bli skönt att komma i kontakt med mina känslor. Jag känner att jag har mycket inom mig men att det inte kommer fram. Kanske morgondagens besök på KS ändrar på det.

Jag hoppas det, jag vill få fram det. Nu känns det som jag bär på en sorg, obehagskänsla, rädsla som jag inte kan definiera. Och det som inte går att definiera är svårt att bearbeta...

Det kanske inte är så mycket, vad vet jag? Inget fören det kommer fram...

Som man lite skämtsamt kan säga: "den som lever, den får se"...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen,
det kommer att bubbla mycket bland dina känslor. Ibland kontrolerbart och ibland överväldigande.
Men kom ihåg vad vi pratade om tidigare idag. Du är inte ensam din arme är STARK. Så luta dig mot oss , sök kraft, ta skydd och be om hjälp för vad som.
Många kramar till dig Jenny och tjejorna.

Carola