fredag 24 oktober 2008

Det halsonda växer

Det halsonda har tilltagit. Djupa andetag gör riktigt ont, tryck över bröstet eller att ligga på mage gör det jobbigt med andningen. Att svälja gör väldigt ont och att äta eller dricka gör skitont.

Det konstiga är att det inte gör som ondast i halsen utan nu sitter "epicentrum" i bröstet, ungefär mellan bröstvårtorna.

Har precis varit i kontakt med KS och de sa åt mig att komma in så det blir fjärde gången denna vecka jag är där. Det är ingen nöjespark direkt...

Det är förjävla lågt av Leukemin att inte kunna ta fair fight. Så fort han torskar nåt så ger han sig på mig på nåt annat sätt!
När jag förlorar en rond biter jag ihop och kör, kör hårt som faan!

Men inte han inte, den lilla jävla skiten tittar istället efter någon svaghet hos mig och väljer att attackera den. Jag har sagt det förr och säger det igen, blodsmak får mig bara att kämpa hårdare. Så tills han har tömt mig på blod kommer han aldrig få mig att sluta kämpa, sluta slås, sluta förnedra honom!!!
Hur känns det att varit 105 000 000 mot 1 och hålla på att åka på torsk?!
Nu är ni bara drygt 4 000 000 mot 1, bäst att ni flyr, flyr som de små jävla råttor ni är!!!

Inga kommentarer: