fredag 10 oktober 2008

4-0!!!!!!!!!!!!

"Vinnare i den fjärde ronden är: den store... den starke... den eleka... den livsfarlige Leukemi dräparen...........JENS!!!"

Då plocka jag hem denna rond med, såg ut att bli en tight rond. Men på slutet kom jag och tog hem den, på KNOCK!!!

Mina trombocyter har stigit lite till, nu är värdet 148.
1-0

Mina vita blodkroppar har stigit lite, nu ligger de på 2,7. Det är en uppgång på 0,3 enheter, alltid något...
2-0

Men tyvärr har mitt immunförsvar fortsatt att sjunka, i förrgår hade jag 1,8 och idag 1,4. Så det var väl inte så jävla bra...
2-1

Mitt HB har stigit några enheter igen, vilket är positivt eftersom det ligger lågt.
3-1

Doktor Lotta hälsade att detta i stort var ett bra svar på medicinen.
"1-2-3-4-5-6-7-8-9-10... ronden vinns på KNOCK!!!"

Så där ja din jävla lilla mes, ditt jävla kräk. Vilken liten jävla fjant du är!!!
Komma hit och bjuda upp och inte ens kunna stå för nåt av det du sagt och ställt till med.
Vilken jävla liten skit du är!!!

Nu har jag mosat de mesta av din armé, för tro inte att jag tar några fångar!

Nu är du snart ensam, ensam mot mig! Det är då mitt roliga börjar...

Så kom an bara din jävel!

NU KÖR VI!!!

1 kommentar:

Irene sa...

Jens
Grasttis!!!!! Så underbart att höra!!!!!
kramar
Irene