tisdag 28 oktober 2008

Och hemma igen...

Oj, det blev nästan 10 timmar på KS idag. Det är mycket och länge...

På gastroskopin hittade de 3 stycken sår och varje sår var ungefär stort som en enkrona. Det positiva är att såren, även om de är stora, så var de inte så djupa. Då är det inte riktigt lika allvarligt.

Eftersom jag då av förklarliga skäl har svårt att få i mig något i huvudtaget så måste jag komma upp till KS varje dag och få dropp. Ca 4 timmar per dag, det suger verkligen!!! Men jag hoppas att med medicinen jag nu har fått så ska det hela vara över ganska snabbt, vore as trist att behöva åka dit i helgen.

Såren är med största sannolikhet biverkningar, antingen från Nibotinibet (leukemi medicin) eller från antibiotikan jag åt förra veckan. Så nu måste doktorn ta ställning till hur vi ska göra med leukemi medicinen.

Antingen så försöker vi fortsätta snart som vanligt eller så reducerar vi dosen. Ett tredje alternativ är att jag kommer bli tagen ut ur studien och får börja med den traditionella medicinen Glivec. Jag hoppas att problemet beror på antibiotkan och att jag kan fortsätta som vanligt eftersom den verkar fungera bra för mig (förutom eventuellt denna skit).

Allt detta är tufft för mig och min familj och jag blir jävligt sne på att den där jävla Leukemin dänger på mig så in åt helvete mellan ronderna. Jävligt fegt!!!

Kom igen din skelögda jävla råtta så ska jag ge ett hedligt gammalt kokstryk!!!

1 kommentar:

Irene sa...

Jens
Vi hoppas innerligt att de sår, som du nu har, läker med hjälp av medicinen, som du fått, så att Du snart kan börja äta igen och sedan återuppta leukumimedicineringen.
Många kramar
Irene