fredag 24 oktober 2008

Rond 9

Äntligen hemma igen efter att tillbringat dagen på KS pga att jag haft så förbaskat ont i halsen och ner i bröstet.

Faan att behöva vara där fyra gånger på en vecka. Det suger.

Vad man nu tror om dessa smärtor är att det är slemhinnorna i matstrupen som blivit irriterade av antibiotikan som jag äter för armbågen. Vilken jävla soppa!!!
0-1

Man tog ny blodstatus idag och den visade vissa skildnader jämfört med tidigare.
Skildnaderna ligger i att:

Mitt HB har sjunkit till 130 (-5 eheter), men det är fortfarande ett relativt bra värde.
0-2

Mina Trombocyter har sjunkit till 166 (-33 enheter), det är en stor skildnad men värdet är fortfarande relativt bra.
0-3

Mina Vita har sjunkit till 4,3 (-0,1 enheter). Kan lika gärna vara en felmätning.
0-3

Mina Neutrofila är oförändrade. SKÖNT !!!
0-3

Nu har jag fått massa spö denna vecka som jag inte "räknat" med. Och den jäveln lyckades tränga igenom min gard och träffa med ett antal ordentliga smällar. Nu gäller det att skaka av sig smällarna och resa sig igen.
0-4

Jag får summera denna rond (som jag var helt oförberedd på och inte visste skulle komma redan nu) som förlorad. Känns som Leukemin tog hem den på knock. Men jag var helt oförberedd och tog bara emot, nästa rond (som mig vetligen avgörs på torsdag)ska jag köra upp min smärta i honom där solen i lyser...

Jens vs Leukemin: 6-3

Inga kommentarer: