onsdag 24 september 2008

Vinden har vänt...

Idag har varit den bästa dagen på länge.

Känns skönt, molntäcket har börjat lätta och jag har skymtat solen.
Hoppas det är ett högtrycksfront på väg in över oss!!! Vi behöver det...

Nu jävlar ska jag ta kommandot över Leukemi och det ska vara jag som bestämmer över min kropp. Inte något jävla idiot kromosom som ingen tycker om. Det måste vara därför de är så jävla många för annars finns det ingen som tycker om den.

Kromosomen och dess familj lirar banjo och dricker vetekli genom sugrör. Troligen uppstod dom i nåt hörn på Gotland innan färjan börja gå, om ni förstår vad jag menar. Hans mor är hans syster och moster och faster på samma gång, inom dess familj är man inte så noga med äktenskap inom familjen...

Så några tänder att slå ut på den jäveln lär inte finnas men stryk ska den ha! Och det kommer den få!

Så nu är det 80 000 000 mot 1, jag mot dom vita blodkropparna (och annat skräp). Nu ska jag stånga min panna blodig och mosa allt i min väg. Jag kommer äta Leukemin, nu är det dess tur att falla fritt fån 10 000 meter. När den landar väntar jag på den och då är det dax för en "dans", en dans som kommer vara så hård att Leukemin önskar att han inte existera, att hans föräldrar gjort abort. Men nu är det försent gosse! Det var inte jag som börja den har skiten och den som gett sig in i leken får leken tåla!

Kan behöva lite backup emellanåt, så peta in tandskydden och häng på.

NU KÖR VI!!!

3 kommentarer:

Irene sa...

Hej Jens
Det är så underbart att höra att den första medicinen du har fått har haft positiva effekter. Det är också så underbart att förstå att Du känner dig lite bättre till mods nu.
Du vet att vi är många som följer dig på denna resa.
många kramar från
Irene

Irene sa...

Hej igen
Vill bara tala om att äntligen lyckades det att skriva en kommentar till Dig.
Har gjort många försök tidigare utan att datorn tagit emot kommentaren.
Kanske är det många som i likhet med mig försökt att skriva till Dig, utan att ha lyckats?
Hoppas du kommer att få ett par sköna dagar nere i Kvarsebo.

Anonym sa...

Jag petar in tandskyddet direkt !

Upp till kamp !