tisdag 16 september 2008

På sjukan

Idag har jag varit på KS, mitt andra hem, igen.

Där serverades återigen en trevlig "frukostbricka" innehållande 5 provrör och en fet kanyl.
Mums va härligt...

Det var för att ta tester inför medicineringen samt uppföljning av mina värden.
Man kan väll kort och gott säga att de värden som ska minska har ökat och vice versa. Så nu blev det ytterligare mediciner för att bromsa upp det hela lite grann.

Facinerande vad mycket läkarna vet om vissa saker men står totalt handfallna inför andra. Tex har man räknat ut att mina extra vita blodkroppar, och de andra skräpet sjukdomen härjar runt med, väger ca 1 kg i min kropp.

Med all denna kunskap kan man anta att det hela började för ca 1, möjligen 2 år sedan. Det känns ju så där efter som man obehandlad inte har så många år att spela på och jag redan förbrukat 1 eller 2 år.


Inga kommentarer: