måndag 15 september 2008

Hur funkar det?

Fattar inte hur saker och ting i mitt liv funkar och är menat. Har börjat ta det ''försiktigt'' när jag tex åker skidor och cyklar. Har haft många som försökt ge mig på käften på jobbet, men alltid lyckats parera smällen. Kan inte relatera en skada till nåt sånt kanske de senaste 10 åren.

Vad händer då?

Jo, då fylls mitt liv av sjukdomar. Räckte inte en kombinerad hjärnhinne- och hjärninflammation, en tid som var riktigt tuff. Lägg där till förlusten av en barndoms vänn och ett diskbrock (diskbrocket sved knappt i jämförelse).
Jag trodde ärligt talat att jag fått ta min del av elände! Jävlar i helvete va fel jag hade. Då försöker nån jävla idiot ta död på mig, va är det för jävla stil att ge mig leukemi nu, efter allt detta?!
Sen då, när jag ridit ut den här stormen, vad kommer då? En atombomb i arslet?
Helt klart är att ''nån'' vill mig illa, snart är det dags för konfrontation och då ska ''nån'' få äta skit. Nu räcker det, är så jävla sne men samtidigt, hellre mig än min familj. Snart är det dax för en uppgörelse och då blir frågan: do you feel lucky punk?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Go Jensa!
Så skönt att se din otroliga fightingspirit trots allt! Det är klart att ont skall med ont förgöras och jag hänger på ditt tåg vilken dag i veckan som helst, mot alla cancerdjävlar som skall mucka med dej och din familj. Nu kör vi!