måndag 29 september 2008

KS igen



Jaha, då var man på KS igen. Och en ny "morgonbricka" har serverats...

Hydrean (den temporära medicinen jag åt förut) verkar har gjort ett bra jobb med de vita blodkropparna, vi får se idag hur det gått nu när jag hållt upp med Hydrean i ca en vecka. Förra veckan låg mitt värde på 35,9, att jämföra med min "topp notering" på 105,2.

Dock sjunker fortfarande mitt hemaglobin och mina trombocyter. Vilket kanske inte var oväntat eftersom, vad jag förstått ,inte Hydrea jobbar på de värderna. Väntar med spänning på dagens resultat...

EKG´t såg bra ut i vanlig ordning, nu är det några timmars "vila" och sedan lite mer blodprov och ett till EKG sen bär det av till skolan.

1 kommentar:

Irene sa...

Jens
Vi väntar med spänning på resultaten från dagens prov och den nya medicinen. Vi håller tummarna.
krmar
Irene