måndag 29 september 2008

2-0

"Vinnare i andra ronden är... Jens!!!"

Dagens resultat har kommit och samtliga blodvärden har förbättrats, lite men ändå i rätt riktning. Ett steg i taget... Återstår att se om det är min nya eller om det var min gamla medicin som är orsaken. Men idag är det skitsamma, det viktiga är att det blivit bättre!

Så nu kastar jag handskarna, spottar ut tandskyddet och slår hårdare, snabbare och siktar på hakan. Nu är det knock som gäller. Om ni hör nån som gnäller, pinas, gråter, ropar på hjälp så bry er inte om det, då är det bara jag som kör över Leukemin. Äter upp den rå, spottar ut den igen och ger den en ny omgång!!!! Nu är det pay back time!!!

Jens vs Leukemin: 2-0!!!

Ät skit din jävel, nästa rond kastar jag suspen, men först ska du få smaka på den...

3 kommentarer:

Irene sa...

Jens

GRATTIS!!!
Det är underbart att höra.

Många kramar
Irene

Anonym sa...

Hej Jens, jag följer dig i din känslomässig a berg och dalbana. Jag önskar av hela hjärtat att du får tid för vila och återhämtning. Du som åker slalom vet att dalskidan också behövs för att ändra riktning och ändå hålla styrfarten.
Många kramar
Astrid

Anonym sa...

Suverän push Jensa nu har du stärkt din kropp lite ytterliggare, det går åt rätt håll !