onsdag 14 januari 2009

Risig

Fy fan vad jag mår. Har legat och "sparat" mig hela dagen för att orka visa mig när familjen kom hem. Det gick så där.

Min kropp är trött, mitt huvud sprängs snart, min hjärna är sjukt långsam, min gång är risig... Listan kan göras lång, och det är säkert tiden tills detta är över.

Bara jag slipper bli sämre och inlagd igen, det är riktigt jobbigt att bli inlagd. Man blir så våldsamt påmind om allt då.

Kroppen har tydligen ett minne efter den tuffa/hårda hjärnhinneinflammation jag tidigare genomlidigt. Det hjälper inte riktigt mig att må bättre...

Hoppas mina planer för våren/försommaren går igenom, då får vi lugn och ro.

3 kommentarer:

Irene sa...

Jens
Vi tänker på Dig och deltar med Dig. Det låter verkligen som hela din kropp kanske har "minnesspår" efter hjärnhinneinflammationen, som du talat om tidigare.
Vi hoppas innerligt att Du kryar på Dig snart.
kramar
Irene

Anonym sa...

Om de tänkta planerna går i lås kan du se fram emot en välkommen vila som förhoppningsvis gör dig och familjen gott. Vi ska tillsammans fixa det här, nåt annat finns inte.

Anonym sa...

Examen kvar nu Jens och sen kan du vila och rå om dig !
Det är stort nog att ta dig dit du gjort. Vi ses i morgon lika fina som i dag och glada som solen själv !