lördag 10 januari 2009

Börjar bli bättre

Både igår och idag har jag vaknat utan feber, jippi!!!
Men igår kväll steg den till 38,5, det sög förstås.

Jag har så jävla ont i benen att jag på gränsen till haltar när jag går. Det känns som jordens träningsvärk. Jag skulle tro (som den hobby doktor jag börjar bli) att det är av febern i kombination med att jag redan har ont i benen som en liten biverkning av min Leukemi medicin. Jobbigt är det i alla fall.

I kroppen känner jag mig matt och helt slut, finns helt enkelt knappt nån ork, och jag som har tenta på måndag...

Nåt som är jobbigt är att det känns som Olivia har blivit orolig för att jag varit sjuk "ett tag" nu. Tills i morse hade vi inte träffats sedan i torsdags. Det känns inte bra men förhoppningsvis går det över nu under helgen eftersom vi kan umgås. Det smärtar i alla fall mest, att jag har jobbigt är en sak men när mina barn tycker det är jobbigt blir det jobbigt på riktigt...

1 kommentar:

Anonym sa...

saknar er och tänker på er!
kram Alicia Adam Marie