måndag 26 januari 2009

Bättre och bättre

Idag har jag mått relativt bra. Det är så jävla skönt.

Så bra som jag mått idag har jag inte mått sen jag blev sjuk för snart 3 veckor sen.
Hoppas trenden håller i sig så jag snart får lite kraft och på allvar kan börja njuta av den lugna vår som jag jobbar på att få. Som det ser ut nu så kommer jag inte göra nåt fram till vecka 11, jippi!!!

Hoppas hälsan blir bra, att planen funkar och att vädret blir fint. Vilken vår det kan bli i såna fall, då kan det ju bara bli bra...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter bra det Jensa ! Det är du värd.....Vi får hoppas att vinden vänt och att det håller i sig och att vi får en bra vår :)

Irene sa...

Jens
vi instämmer med föregående talare. Vi hoppas verkligen att det har vänt och att det nu bara blir bättre och bättre.
Det är jätteroligt att höra att dina värden på Leukumin är så bra och stabila vad jag förstår.
Hoppas att Du kan njuta nu av ledigheten och vila i mängd.
många kramar
Irene

Anonym sa...

Låter jättebra! Du mår bättre, värdena schyssta och du kan ta det riktigt lugnt en bra stund - kalas!!!
Farbror Jim